فا
En
sarvrang.sales@gmail.com
86013171 - 88547931 - 88545719 موبایل 09123935989
86013171
Toggle navigation
صفحه نخست
بلاگ
محصولات
تاییدیه ها
نتایج آزمایشگاهی
گواهی آزمایشگاه به درخواست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
گواهی آزمایشگاه واش پرایمر + پرایمر وینیلی + میانه + رویه
گواهی آزمایشگاه به درخواست شرکت مهندسی وساخت توربین مپنا
گواهی آزمایشگاه کفپوش آنتی استاتیک ساختمان G.I.S نیروگاه برق وبخار دماوند عسلویه
سایر
گواهینامه ها
لیست گواهی نامه ها
گواهی نامه های کتبی
گالری
گالری
رال رنگ
پروژه ها
درباره ما
خط مشی شرکت
R&D واحد
واحد کنترل کیفیت
واحد مهندسی فروش
خدمات پس از فروش
ایمنی بهداشت
تماس با ما
خدمات پس از فروش
صفحه نخست
خدمات پس از فروش
: واحد خدمات پس ازفروش
تلاش در جهت تحقق خطمشی و اهداف تعیینشده توسط مدیریت عامل
پیشنهاد راهکارهای بهبود به مدیرت عامل جهت اثربخشی سیستم مدیریتی
درخواست خرید ملزومات مصرفی موردنیاز .
استاندارد نمودن نحوه آموزش استفاده از دستگاه به مشتریان و خدمات پس از فروش برای تعمیرکاران
تعیین لیست قطعات یدکی موردنیاز جهت ارائه خدمات پس از فروش و اعلام به واحد برنامهریزی یا انبار
برنامهریزی جهت برگزاری همایشهای سالیانه برای مشتریان
برنامهریزی آموزشی برای افزایش دانش و مهارت تعمیرکاران
تهیه بروشورها و راهنمای نصب و ارائه خدمات به مشتریان.
بررسی گزارشات نظرسنجی از مشتریان خدمات پس از فروش
رسیدگی به شکایت مشتریان خدمات پس از فروش.
ردیابی محصولات و خدمات ارائهشده به مشتریان
نظارت بر آموزشهای ارائهشده به مشتریان توسط تعمیرکاران
درخواست قطعات یدکی موردنیاز جهت ارائه خدمات به مشتریان
بررسی درخواست گارانتی قطعات و انجام کارهای اولیه وهماهنگی جهت ارائه خدمات.
ارائه بازخور عیوب محصولات به شرکت برای بهبود مستمر فنی آنها.
انتقال پیشنهادات و انتقادات مشتریان به واحدهای مرتبط جهت تجزیهوتحلیل آنها و انجام اقدامات لازم در صورت نیاز.
نظارت بر نحوه ثبت و رسیدگی به درخواست مشتریان
بررسی درخواستهای مشتریان و امکانسنجی ان قبل از عقد قرارداد یا ارائه خدمات به آنها
ارزیابی و انتخاب تعمیرکاران خدمات پس از فروش
نظارت بر ارائه پیشفاکتور ارائهشده توسط کارشناسان به مشتریان
ارسال فاکتور ارائه خدمات به مشتریان
نظارت بر ورود و خروج اموال مشتری به شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش
برنامهریزی جهت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان
تأیید مأموریت کارکنان خدمات پس از فروش جهت انجام خدمات به مشتریان
نظارت بر عملکرد اجرا و کیفی تعمیرکاران خدمات پس از فروش
بررسی گزارش صورتجلسه خدمات ارائهشده به مشتریان.
اطلاع از ریسکها و فرصتهای مرتبط با خدمات پس از فروش و تلاش در جهت کنترل آنها
پیگیری انجام اقدام اصلاحی یا پیشگیرانه بهمنظور حذف عدم انطباق بالفعل یا بالقوه
پایش و اندازهگیری فرآیند خدمات پس از فروش و اقدام جهت بهبود.
انجام سایر امور محوله از طرف مدیر عامل